2010. szeptember 15., szerda

Halpogácsa hamburgerbe

Ezt a receptet ajánlom mindenkinek mert nagyon finom és gyorsan elkészíthető.

Hozzávalók:
50dkg fehér húsú tengerihalfilé, só, bors, 1tojás, petrezselyem (nekem nem volt itthon így azt nem tettem bele) zsemlemorzsa

A halhúst egy tálba daráljuk, (én inkább pépesítettem mint daráltam). Enyhén megsózzuk borsozzuk, majd beleütjük az 1egész tojást és annyi zsemlemorzsával dolgozzuk össze hogy jól formázható masszát kapjunk.
Bő forró olajba kisütjük 4-4 perc oldalanként a sütési idő.
Ebből az adagból nekem 8db nem túl kicsit halpogácsa készült.

Sajnos képet nem tudok most mellékelni hozzá mert későn kapcsoltam és a családom megette, de fogom pótolni.

Általam készített Hamburger zsemlébe tettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése